18 april 2009

Motion....

Idag var jag i Malmö med systeryster, vi motions shoppade.. det betyder att det blir mer gå runt och titta i alla butiker istället för att köpa något. Anledningen till detta är inte att vi behöver motion för det behöver vi haha.. vi hittade ingent speciellt helt enkelt... till en början, sen gick syrran loss... Jag var lika glad för det men gladast är nog E hihi.. han tycker jag handlar så mycket ändå så en lördag utan shopping tycker han är bra! :) Vi hälsade på en en del hundar känns det som eller hundarna ville hälsa på oss. Här är Stig med på bild, han var dörrvakt i en butik, duktig vakt, hälsar alla välkomna!! :)

Ps: En annan sak, vi fick skitont i fötterna :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en myyyysig dag syrran o för att du hjälpte mig inför bröllopet jag va på o för att du e världens bästa "assistent" vad skulle jag göra utan dig...? ingen hade fått presenter el julklappar av mig om inte du fixade o trixade =)

VOLIM TE cmokic